Zostaliśmy poproszeni o odświeżenie wyglądu lobby hotelowego i dostosowanie go do nowych standardów marki. Głównym problemem były ciemne i mało przyjazne przestrzenie, które niestety nie spełniały swojej funkcji.
Odświeżenia wymagała nie tylko strona estetyczna, ale także funkcjonalna. Postanowiliśmy podzielić zbyt obszerne lobby na mniejsze strefy o różnym profilu (praca, odpoczynek, jedzenie), zapewniając użytkownikom więcej prywatności i przytulności. Projekt uzupełniliśmy ciepłymi materiałami takimi jak drewno, kolorowe obicia mebli, neutralne wykładziny oraz ciepłym punktowym światłem.
Pokusiliśmy się też o lokalną personalizację w postaci odniesień do włókienniczej historii miasta. Kolorowe krosna przewijają się przez całe lobby i pełnią funkcję ażurowych przepierzeń i dekoracji ściennych.
Efekt?
Podobno strefa lobby jest najchętniej odwiedzaną przestrzenią przez gości hotelowych.